fb
yt
Вгору
Барський коледж
транспорту та будівництва
Національного транспортного університету
Звернення директора
director
Фільм про коледж
video
Веб-камери
cam_1
Пам'ятник "Запорожцю"
cam_2
Ландшафт перед гуртожитком
Student бкТБ
video
Перегляд
Увага! Відкрите заняття
26.10.2016

Заняття провів: Стусенко Г.І.

Дата: 11.10.2016р.

Предмет: Будівництво автомобільних доріг та аеродромів.

Тема: Складання технологічної схеми укріплення ґрунту органічними в’яжучими методом змішування на дорозі з використанням фрези (практична робота).

Дана робота була завершальною частиною вивченого теоретичного матеріалу та двох попередніх практичних. Тому під час актуалізації опорних знань студенти були активним, за що отримували сині картки і відповідні бали. Тим, хто неправильно відповідав на питання, діставалися червоні картки – попередження, що до захисту практичної роботи вони обов’язково повинні знати матеріал. Найактивнішим в кінці заняття дісталися картки зеленого кольору. Вони дозволяли отримати відмінну оцінку без захисту практичної роботи.

Вражало, що упродовж всього заняття весь технологічний процес був представлений світлинами, зробленими викладачем під час реального будівництва. Кожну фотографію студенти коментували, а викладач – уточнював та доповнював.

Особливий акцент Григорій Іванович зробив на застосуванні сучасних будівельних машин та механізмів. Не оминув увагою ті організації, які мають таку сучасну машину як ресайклінг.

Були визначені переваги застосування даної машини, зроблено порівняння технології влаштування даних покриттів в Україні, Росії та Німеччині. Викладач ділився власним досвідом, вказував на помилки, які найчастіше допускають, наголошував на варіантах їх уникнення під час реального будівництва.

Триєдиної мети навчальної, розвивальної і виховної досягнуто.


Заняття провела: Загорулько Л.Л.

Дата: 12.10.2016р.

Предмет: Німецька мова (за професійним спрямуванням).

Тема: Митниця.

Метою даного заняття було узагальнення та закріплення раніше вивченого матеріалу. Тому спочатку студенти повторили термінологію даної тематики, використовуючи при цьому аудіопрогравач. Це сприяло покращенню вимови іноземних слів. Робота зі словами на знаходження відповідності іншомовних слів та їх українського перекладу дозволила побачити як студенти зрозуміли значення вивчених слів.

Для створення реальної картини проходження митного контролю, викладач на заняття принесла форму митника. Діалоги студентів допомогли присутнім перенестися у пункт митного контролю. Це підтвердило серйозність теми та її важливість.

Для досконалого засвоєння даної теми Людмила Леонідівна застосувала надзвичайно велику кількість різнотипних завдань. Вони були представлені різними методиками та спрямовані на розвиток граматики, яка дає змогу вільно розмовляти німецькою: «асоціативний кущ», пошук відповідності речень і фотографій, складання типових речень, заповнення пропущених слів у реченнях, формування питань, діалогів, аудіювання, відеопоказ тощо.

Індивідуальний підхід, педагогіка співробітництва вражали впродовж усього заняття.

Насамкінець, для закріплення, було переглянуто відеофільм про митницю німецькою мовою.

Атмосфера доброзичливості, відкритості, готовності у будь-який момент прийти на допомогу на занятті зашкалювали.

Позитивний заряд отримали всі присутні: викладачі, студенти, колеги.