fb
yt
Вгору
Барський коледж
транспорту та будівництва
Національного транспортного університету
Звернення директора
director
Фільм про коледж
video
Веб-камери
cam_1
Пам'ятник "Запорожцю"
cam_2
Ландшафт перед гуртожитком
Student бкТБ
video
Перегляд
Увага! Відкрите заняття
8.11.2016

Заняття провів: Хільченко С.О.

Дата: 03.11.2016 р.

Предмет: Технології (вступ до спеціальності)

Тема: Історія та перспективи розвитку автомобільного транспорту.

Метою даного заняття було ознайомлення студентів з історією та перспективами подальшого розвитку автомобільного транспорту.

Викладач цікаво розпочав свою розповідь з найдавнішого елементу транспортного засобу – колеса. За допомогою інтерактивної дошки були представлені перші наскальні малюнки, на яких зображено прототип колеса ще ІІ тис. до н.е. Надзвичайно цікавим був відеофільм, у якому йшлося про пристрій для переміщення великих вантажів під час будівництва «Стоун Хенджа».

Від історії колеса викладач плавно перейшов до появи перших транспортних засобів: дрезини Карла Дрейза, що стала прототипом сучасного велосипеда. Розвиток велосипедів також підкріплено відеофільмом. Релаксуючим відступом було цитування студентом уривків із твору «Приборкання велосипеда» Марка Твена.

Особливу увагу Сергій Олегович звернув на «самокатку» Івана Кулібіна, її детальну будову. Вона стала поштовхом до розвитку автомобіля, оскільки це слово означає візок, що сам рухається. Далі у презентації були представлені такі перші транспортні засоби як механічний віз Хауча та паровий віз Жозефа Кюно, перший «автомобіль» Г.Даймлера та перший бензиновий двигун Гастона Планте.

На закріплення матеріалу студентам було запропоновано розв’язати тестові завдання, які складалися з двох частин. Перша частина дала змогу студентам перевірити зорову пам'ять, оскільки необхідно було встановити відповідність між картинкою перших транспортних засобів та їх назвою. Друга частина – перевірити засвоєння конструкції механізмів, їх недоліків і переваг.

Друге питання лекції стосувалося подальшого розвитку транспортного засобу. Його було розкрито трьома повідомленнями студентів: «Електричні автомобілі», «Паливо майбутнього - водень», «Перспективи застосування біо-палива». Після цього студенти поділилися на три команди, для того, аби з’ясувати, яке із джерел палива є більш перспективним. Вони дискутували, захищаючи власну думку. Найактивніші в кінці заняття отримали високі бали.