fb
yt
Вгору
Барський коледж
транспорту та будівництва
Національного транспортного університету
Звернення директора
director
Фільм про коледж
video
Веб-камери
cam_1
Пам'ятник "Запорожцю"
cam_2
Ландшафт перед гуртожитком
Student бкТБ
video
Перегляд
Увага! Відкрите заняття
17.02.2017

Заняття провела: Лучинська А.В.

Дата: 07.02.2017 р.

Предмет: Організація та планування роботи підприємства

Тема: Розрахунок точки беззбитковості та коефіцієнта цінової еластичності попиту.

Перед початком виконання практичної роботи викладачем дуже вдало проведена актуалізація опорних знань. Студенти не просто відповідали на поставлені питання, а знаходили рішення нестандартних ситуацій, які можуть виникнути у роботі підприємства, працювали біля дошки з таблицею. Достатній теоретичний рівень їхньої підготовки дав змогу перейти до виконання практичної роботи.

Для того, щоб краще зрозуміти хід виконання, Альона Віталіївна виконала аналогічне завдання на дошці. За зразком студенти легко справилися зі своїм варіантом розрахунку і побудували графік беззбитковості.

Викладач постійно здійснювала індивідуальний підхід до кожного, а сильніші студенти приходили на допомогу слабшим.

Особлива увага була звернена на залишкові знання з математики, креслення, економіки підприємств, менеджменту, виробничої практики та важливість знань для майбутньої професії.

Крім виконання розрахунку точки беззбитковості, студенти швидко справилися з другим завданням – визначенням коефіцієнта цінової еластичності. За результатами розрахунків були обговорені крайні випадки цінової еластичності попиту. Позитивом було і те, що студенти наводили приклади з життя та власного досвіду.

На закріплення нових набутих навиків і умінь кожному були запропоновані тестові завдання.

Заняття проведено на високому професійному рівні. Студенти четвертого курсу зробили ще один впевнений крок у професію, техніка-механіка з обслуговування і ремонту автомобілів та двигунів.


Заняття провела: Ліщина Н.Г.

Дата: 13.02.2017 р.

Предмет: Іноземна мова

Тема: Природні катаклізми, їх види та можливості прогнозування

Початок заняття… викладач не просто перевірила присутність та підготовку студентів, а й зняла напругу, запитавши про погоду надворі, їх настрій. Після такої довірливої бесіди студенти впевнено розповіли про те, як вони провели свій вікенд. Отже, метод діалогічного мовлення спрацював чудово.

Після оголошення теми заняття, розпочалася робота з новими словами. Для кращого сприйняття матеріалу Наталя Георгіївна використала тематичні плакати та відео-презентацію. Це допомогло краще зрозуміти значення нової лексики та її застосування. До того ж це було обіграно різнотипними завданнями-картками. За ними студенти повинні були визначити, які руйнування спричиняють катаклізми, їх походження та знайти відповідність між характеристикою природнього катаклізму та його назвою.

Не оминула своєю увагою викладач природні катаклізми, які можуть траплятися на території України. Продемонструвала на загал карту найбільш поширених катаклізмів у світі та привела статистику кількості загиблих від них.

Одним з таких природних катаклізмів є цунамі. Наталя Георгіївна підготувала пізнавальний фільм англійською мовою про причини його виникнення. Перед початком перегляду викладач звернула увагу на нові слова, які звучатимуть у відеофільмі. Для кращого розуміння з кожним із них було складено речення. Після перегляду викладач поставила ряд запитань за змістом відеоролика. Студенти не відразу дали на них відповідь, а переглянули відеофільм вдруге, звертаючи більше уваги на необхідну інформацію.

На завершення розгляду даної теми студенти підготували повідомлення про найпоширеніші та найбільш руйнівні природні катаклізми, такі як: Indian Oceon Tsunami, Cyclone Hargis, землетрус на Гаїті.

Для того, щоб визначити наскільки продуктивно пройшло заняття, студенти повинні були продовжити речення: «Я запам’ятав…», «Я вивчив…», «Я зрозумів…»

Викладач вищої категорії, Наталя Георгіївна провела заняття на високому професійному рівні. Щедро поділилася зі своїми колегами методикою викладання, набутою впродовж багатьох років праці на освітянській ниві.