fb
yt
Вгору
Барський коледж
транспорту та будівництва
Національного транспортного університету
Звернення директора
director
Фільм про коледж
video
Веб-камери
cam_1
Пам'ятник "Запорожцю"
cam_2
Ландшафт перед гуртожитком
Student бкТБ
video
Перегляд
Підведення підсумків Тижня циклової комісії спеціальних дисциплін спеціальності 5.06010109 "Будівництво, експлуатація і ремонт автомобільних доріг і аеродромів"
25.03.2015

16 березня 2015р. в рамках Тижня дорожніх дисциплін відбулася теоретична конференція «Мости як чудо інженерної думки. Від минулого до сьогодення».

.

Розглянуті питання:

1. Скоропадський В.В. (гр. 3ДБ-143)

"Історія розвитку мостів"

2. Семенова І.С. (гр. 3ДБ-144)

"Найунікальніші мости світу"

3. Добрянський Я.Ю. (гр. 3ДБ -143)

"Найвидатніші мости України"

У підбірці були представлені найзнаменитіші мости світу. За своїми розмірами і функціональністю вони увійшли до Книги рекордів Гінесса. Зокрема:

1. "Віадук Мійо", Франція – найвищий у світі транспортний міст.

2. "Даньян-Куншань", Китай - найдовший балочний міст у світі.

3. "Акасі-Кайкьо", Японія - найдовший підвісний міст у світі.

4. "Гарбор-Брідж", Австралія - найбільший арочний міст.

5. "Міленіум (Гейтсхед)", Англія - унікальний за кутом нахилу.

6. "Банпо", Південна Корея - міст-фонтан.

7. "Колесо Фолкерка", Англія - єдиний у світі міст для човнів.

8. "Мойсей", Голландія - міст, що розколює воду на дві частини.

Найвідоміші мости України – світове досягнення вітчизняних інженерів-будівельників. Окремі з них досить довго тримали першість у Європі та світі за розмірами та унікальністю.

1. Міст у Жовтих водах - унікальний за конструкцією ферми.

2. Інгульський міст - найбільший розвідний міст Європи.

3. Білий міст - найдовший міст України.

4. Міст Патона - перший у світі суцільнозварний міст.

5. Арочний міст у Запоріжжі - найдовший в Україні.

Учасники конференції бажають кожному студентові БКТБ НТУ у майбутньому створити таке ж інженерне чудо!


17.03.2015р. розпочався тренінг «Методи пошуку роботи», який було проведено для студентів 4 курсу спеціальностей «Землевпорядкування» та «Будівництво, експлуатація і ремонт автомобільних доріг і аеродромів».

Ознайомити з усіма етапами цього непростого процесу і підготувати до пошуків майбутнього місця роботи серйозно та у всеозброєнні – саме такою була мета заходу.

Ведучі назвали основні причини, через які молодь не може знайти роботу.

Для того, аби в юнака чи дівчини було менше таких «Чому?», тренінг далі набув практичного застосування. Студенти були запрошені до роботи в групах з фахівцями. Загорулько Л.Л. провела зі студентами розмову, в якій розкрила культуру телефонного дзвінка до роботодавця; Лучинська А.В. розповіла про резюме, продемонструвала зразки та пояснила правила його складання; Мацькова Н.П. ознайомила з основними моментами самопрезентації (співбесіди з роботодавцем); фахові поради надавав студентам головний спеціаліст Барського центру зайнятості Стаднік В’ячеслав Анатолійович.

Після роботи з фахівцями студенти спробували програти такі моменти як телефонний дзвінок до роботодавця, співбесіда. Інші студенти аналізували та називали правильні або неправильні дії претендентів на роботу.

Завершуючи тренінг, ведучі підкреслили, що молодість - це не лише брак досвіду, а й потужна енергія, амбіційність та креативність. Головне, щоб той, хто шукає роботу, міг правильно оцінити свої здібності, коректно сформулювати мету, грамотно скласти резюме, підготуватись та успішно пройти співбесіду та знав, у які державні органи звернутись за інформацією, проявляв активні дії щодо працевлаштування.


18.03.2015р. відбулося відкрите заняття з предмета «Економіка підприємства» у групі 3ОП-21. Викладач Мацькова Н.П. зуміла вмотивовано розкрити одну із основних тем предмета : «Фінансово-економічні результати діяльності підприємства».

Гаслом заняття стали слова Джона Рокфеллера (одного з найбагатших людей світу): «Не треба боятись великих витрат. Треба боятись маленьких доходів».

Впродовж заняття НаталІя Павлівна за допомогою словесних та візуальних методів пояснювала суть, значення, види, функції понять «дохід», «прибуток», «рентабельність» підприємства.

Студентка Владикіна В. підготувала цікаве повідомлення про історію еволюції поняття «прибуток». Студенти активно висловлювали свої судження з питань, що розглядались. Заняття було інформаційно насиченим, основні поняття студенти записували в конспекти. Під кінець заняття всі були одностайними: необхідно добре знати, як у процесі діяльності підприємства формуються доходи, витрати та фінансові результати. Ні в кого не було сумніву, що дохід – основне джерело покриття здійснених підприємством витрат та формування прибутку, що поняття «дохід» і «прибуток» не є тотожними.

Також було проведено олімпіаду з предмета "Геодезія" для студентів другого курсу.

Питання охоплювали весь курс навчальної дисципліни.

Переможцями стали:

1. Подуфалов Владислав (гр. 2ДБ-146);

2. Буга Владислав (гр. 2ДБ-146);

3. Резнік Вадим (гр. 2ДБ-146).

Вони були нагороджені грамотами.

Олімпіаду підготувала і провела викладач вищої категорії, методист Дуда Галина Дмитрівна.


19.03.2015р. в ході Тижня випускової комісії дорожніх дисциплін було проведено інтелектуальну гру "Поле чудес".

Всі питання стосувалися дуже важливого для майбутніх техніків-будівельників предмета "Геодезія". Участь у грі брали студенти другого та третього курсів.

Від кожної трійки один гравець, який дав правильну відповідь, отримував право на участь у супергрі.

Переможці самі вибирали призи, цінність яких залежала від кількості набраних балів.

"Поле чудес" підготували і провели викладачі дорожніх дисциплін Дуда Галина Дмитрівна, Білик Юлія Анатоліївна.