fb
yt
Вгору
Барський коледж
транспорту та будівництва
Національного транспортного університету
Звернення директора
director
Фільм про коледж
video
Веб-камери
cam_1
Пам'ятник "Запорожцю"
cam_2
Ландшафт перед гуртожитком
Student бкТБ
video
Перегляд
Увага! Відкрите заняття
9.11.2019

Впровадження бінарних занять дозволяє збагатити навчальний процес за формою і змістом. Бінарне заняття – творчий тандем педагогів, який мотивує в студентів формування креативних компетентностей, адже дослідження навчального матеріалу на межі двох дисциплін – це завжди цікаво.

Оголошення про відкрите заняття 24.10.2019р. у випускній групі 4ОП-25, яке поєднало дисципліни «Організація та планування роботи підприємств» і «Організація автомобільних пасажирських перевезень» та обраний тип заняття, лекція з елементами ділової гри, викликало зацікавленість у колег. Викладачі Альона Віталіївна Лучинська та Володимир Володимирович Леонов, завдяки оптимізації навчально-педагогічної діяльності, створили комфортні умови мотиваційного практичного застосування знань, навичок та вмінь. А вдало підібрані педагогічні прийоми сприяли їх комплексному застосуванню. Альона Віталіївна та Володимир Володимирович через інтерактивні педагогічні методи надали можливість студентам побачити результативність своєї роботи. Всі присутні на занятті колеги переконались у фундаментальній підготовці майбутніх логістів.


Використання бінарного заняття для забезпечення якісної професійної підготовки на прикладі таких дисциплін як «Грошова оцінка земель та нерухомості» та «Управління земельними ресурсами» колегам продемонстрували викладачі спеціальності 193 «Геологія та землеустрій». Тема бінарного заняття «Експертна грошова оцінка земель та нерухомості» - «рубіжний кваліфікаційний зріз знань» у групі 4ЗВ-21. Заняття відбулося 30.10.2019р. Розкриття теми заняття викладачами Казьмірук С.О. та Іванишеним К.В. колеги кваліфікували як творчий рівно вартісний педагогічний процес, за якого знання студентів набули системності. Однією з суттєвих відмінних рис заняття – є вміння креативно застосовувати комп’ютерну техніку для вирішення виробничих завдань. Класичну структуру бінарного заняття викладачі збагатили активними формами роботи – демонстрація, моделювання, створенням проблемних ситуацій. Такий методичний прийом дозволив Світлані Олександрівні та Костянтину Володимировичу створити раціональну комплексну атмосферу системного цілісного навчання, що сприяло якісному засвоєнню студентами знань. Нових ідей, педагогічних знахідок та високої якості знань!!!!