fb
yt
Вгору
Барський коледж
транспорту та будівництва
Національного транспортного університету
Звернення директора
director
Фільм про коледж
video
Веб-камери
cam_1
Пам'ятник "Запорожцю"
cam_2
Ландшафт перед гуртожитком
Student бкТБ
video
Перегляд
Відкрите заняття з дисципліни «Технології (вступ до спеціальності)»
10.03.2020

Успіх у навчанні - це єдине джерело внутрішніх сил здобувача освіти (особливо першокурсників), що народжує енергію для подолання труднощів і бажання вчитися.

.

05.03.2020р. відбулось відкрите заняття в групі 1АМ-110 з предмета «Технології (вступ до спеціальності), на яке колег запросив молодий викладач Вольтріх О.В. З метою закріплення знань з розділу «Трансмісія», підвищення інтересу до поглибленого вивчення фахових дисциплін, популяризації новітніх досягнень науки, техніки і технологій викладач обрав вид заняття – інтелектуальна гра. Адже, головна і відмінна риса гри як метода навчання – можливість моделювання процесів, явищ або їх складових компонентів, в ході яких її учасники ведуть напружену розумову роботу, колективний пошук оптимального рішення, використовуючи власний практичний досвід і теоретичні знання.

Створюючи концепцію гри, розробляючи сценарій та необхідний дидактичний матеріал, Олександр Валерійович керувався своїм педагогічним кредо - «Віра в успіх». Заняття пройшло у цікавій формі: створення ігрової ситуації, програвання ситуації, її обговорення; аналіз та самоаналіз учасниками проведеної гри; добре продумана формуюча система оцінювання як за кожним етапом так і узагальнена.

Вольтріх О.В., використавши педагогічний прийомом, дискусійні групи, вдало систематизував у студентів знання будови трансмісії BMW та Fiat, елементи трансмісії Volvo, Nissan, Smart, Audi. Студенти, отримавши чітку відповідь на запитання «Для чого це знадобиться», повірили, що успіх завжди можливий.

Під час обговорення відкритого заняття було відзначено ріст професійної майстерності молодого викладача Вольтріха О.В., якому вдалося досягти мети заняття, а саме – надихнути студентів до власного креативного пошуку вирішення поставлених задач, розвинути пізнавальну активність та технічне мислення.