fb
yt
Вгору
Барський коледж
транспорту та будівництва
Національного транспортного університету
Звернення директора
director
Фільм про коледж
video
Веб-камери
cam_1
Пам'ятник "Запорожцю"
cam_2
Ландшафт перед гуртожитком
Student бкТБ
video
1ДБ-153

Біологія і екологія

Язвенюк Н.С.

1.Поняття про мінливість. Спадкова мінливість

2.Типи мутацій.

3.Наслідки мутацій для організмів.

4.Модифікаційна мінливість.

5.Регуляція активності генів.

6.Популяційна генетика.

Література:

Андерсон О.А. Біологія і екологія 10 клас, с. 149-162


Всесвітня історія

Павич С.С.

1. Країни Центральної та Східної Європи у повоєнний час. (опрацювання матеріалу, формування конспекта)

2. Підготувати повідомлення на тему «Демократичні революції в країнах Східної Європи кін. 80-х - поч.90-х рр..».


Географія

Михайлов О.М.

Повний перелік теоретичних та практичних завдань для самостійного опрацювання (посилання для завантаження)


Громадянська освіта

Іваненко Н.А.

1. Соціальні цілі економіки (економіка як сфера життя людини; економічні потреби та блага; процеси, що забезпечують задоволення потреб: виробництво, розподіл, обмін і споживання);

2. Сталий розвиток. Стратегія проблеми (обмеженість ресурсів; необхідність раціонального використання ресурсів; вплив людини на довкілля; сталий розвиток як спосіб збереження довкілля).

3. Ринкова економіка (принципи ринкової економіки; попит; пропозиція; функції держави; податки).

Література:

«Громадянська освіта» Гісем. с.125-157.


Зарубіжна література

Сурма Н.В.

Заняття 1. «Срібна доба» російської поезії, розмаїття літературних напрямів, течій та шкіл у поезії (символізм, акмеїзм, футуризм).
Домашнє завдання: прочитати статтю підручника про «срібну добу» російської поезії. Підготувати усні розгорнуті відповіді на запитання у підручнику.

Заняття 2. Поети поза літературними угрупованнями. Трагічні долі митців «срібної доби».
Домашнє завдання: скласти асоціативний кущ «Срібна доба російської поезії» або дати письмову відповідь на запитання: чому «срібна доба» має таку назву?

Заняття 3. Життєвий і творчий шлях О. Блока, найвидатнішого поета російського символізму. «Незнайома», «Весно, весно, без меж і краю..».
Домашнє завдання: написати твір-мініатюру «Вічна таїна жіночності».

Заняття 4. Альбер Камю "Чума". Прочитати текст за хрестоматією.
Домашнє завдання: прослідкувати долю героїв: Рамбера, Тарру, Грана, Панлю, Поттара і Ріє. (вчинки, ситуація на кінець роману).


Іноземна мова

Чернілевська О.Ю.
Загорулько Л.Л.

1)Підручник О. Карп’юк: розділ 6 «Is the Earth in danger?» (стор. 92-109).

2)Повторити всі пройдені граматичні теми по зошиту для підготовки до ЗНО.


Німецька мова. Завдання для самостійного опрацювання (посилання для завантаження)


Інформатика

Черній В.В.

1. Встановити програму Microsoft Office Publisher 2007

2. Ознайомитись із виглядом вікна програми.

3. З’ясувати порядок роботи у програмі.

4. Розробити та створити інформаційний бюлетень.

5. Розробити та створити буклет.


Завдання на період від 1 квітня до 26 квітня 2020 року (посилання для завантаження)


Історія України

Бородата Н.В.

Тема. Україна в роки ІІ світової війни (1939—1945). Велика вітчизняна війна (1941—1945 рр.)

1) Нацистський «новий порядок». Життя населення України в умовах окупації. Колабораціонізм.
Концтабори та масове знищення людей. Голокост. Остарбайтери. Життя в евакуації.
2) Рух Опору та його течії. Розгортання радянського партизанського руху.
3) Утворення УПА.
4) Початок визволення України. Бої на Лівобереж¬жі. Звільнення Києва. Звільнення Правобереж¬ної та Південної України. Примусове виселення з Криму в східні регіони СРСР татар, греків, вірмен.
5) Завершення вигнання окупантів з України. Внесок українського народу у перемогу у Великій вітчизняній війні. Становище в західних областях. Завершення Великої Вітчизняної війни. Героїзм українського народу. Ціна перемоги. Культура в роки війни.

Тема. Україна в перші повоєнні роки (1945 — початок 50-х років)

1) Адміністративно-територіальні зміни. Україна в ООН та міжнародних організаціях.
2) Відбудовчі процеси у господарстві.
3) Голод 1946—1947 рр. Національно – визвольний рух 1944 – 1945рр
4) Зміни в житті та побуті населення.
5) Відновлення політики радянізації в західних областях України. Придушення визвольного руху 1944—1954 рр.
6) Операція «Вісла».
7) Особливості суспільно-політичного життя. Освіта. Наука. Література і мистецтво.

Література:

1) «Новітня історія України» 11 клас. Турченко Ф.Г. Генеза, 2007р. ( ст.4 – 111.)

2) «Історія України» 11 клас. Кульчицький С.В. Генеза 2005р. ( ст.4- 148)

Радимо до перегляду документальний фільм «Україна між Гітлером та Сталіном».


Математика

Ничепорук Л.І.

Теоретичний матеріал та завдання для самостійного опрацювання (посилання для завантаження)


Українська література

Загорулько Л.Л.

1.Скласти хронологічну таблицю: «Життєвий та творчий шлях О.Олеся»

2.Вивчити напам’ять вірш «О слово рідне! Орле скутий!..»

3.Прочитати новелу М. Хвильового «Я (Романтика)»

4.Прочитати роман Ю. Яновського «Майстер корабля»

5.Прочитати роман В. Підмогильного «Місто»

6. Прочитати комедію М. Куліша «Мина Мазайло»


Українська мова

Москвіна Г.І.

Законспектувати та вивчити теми:

- Написання не, ні з різними частинами мови. Правила графічних скорочень слів.
- Іменник. Рід іменників (складні випадки узгодження роду іменників типу кір, дріб, біль, нежить, пил, степ, ступінь, путь та ін. з іншими частинами мови).
- Іменники спільного і подвійного роду.
- Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур, правила вживання їх. Іменники, що мають лише форму однини або множини.
- Складні випадки відмінювання іменників. Закінчення іменників І відміни в орудному відмінку.

Література:

1. Українська мова та література: Довідник. Завдання в тестовій формі. Авраменко О.М.
2. Українська мова: Підручник 10 кл. Авраменко О. М.
3. Українська мова. Практикум: Навчальний посібник. Козачук Г.О.


Завдання для самостійного опрацювання (посилання для завантаження)


Фізика і астрономія

Жилінський І.І.

Теоретичний матеріал та завдання для самостійної роботи (посилання для завантаження)


Хімія

Бучковська Н.О.

Питання:

1. Синтетичні високомолекулярні речовини. Полімери.
2. Фізичні та хімічні властивості полімерів.
3. Способи добування полімерів.
4. Пластмаси.
5. Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини та довкілля.
6. Маркування пластмас.
7. Проблеми утилізації полімерів і пластмас у контексті сталого розвитку суспільства.
8. Синтетичні каучуки. Гума.
9. Синтетичні волокна.

Література:

Савчин М.М. Хімія 10 клас, с.131-155.